2020. december 21., hétfő

Várólista csökkentés 2021

Az igazat megvallva évek óta nem próbáltam meg a várólista csökkentést, mert 2016-ban és 2015-ben is csúfosan elbuktam, 2017-ben pedig nem a hivataloson kívül csináltam végig, mert egy könyvvel kapcsolatban későn esett le, hogy nem stimmel. . Nem vagyok benne egészen biztos, de eddig talán egyszer sikerült teljesítenem, akkor is csak nyafogva. Úgy emlékszem, hogy ez az első évben volt, amikor megpróbáltam, tehát 2014-ben. 

Na, akkor hajrá!


Szerb Antal - Utas és Holdvilág

Thomas Harris -  Hannibál ébredése

Cassandra Clare - Az angyal 

Kurt Vonnegut - Macskabölcső

Robert Merle - Malevil 

Stephen King - Joyland

Rupi Kaur - Milk and Honey

Dennis Lehane - Viharsziget

Carlos Ruiz Zafón - A szél árnyéka

Margaret Atwood - A vak bérgyilkos

Milan Kundera - A lét elviselhetetlen könnyűsége

M.J. Arlidge - Halálos látomás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

AWS