2018. december 19., szerda

Várólista csökkentés 2019

Az igazat megvallva évek óta nem próbáltam meg a várólista csökkentést, mert 2016-ban és 2015-ben is csúfosan elbuktam. Nem vagyok benne gészen biztos, de eddig talán egyszer sikerült teljesítenem, akkor is csak nyafogva. Úgy emlékszem, hogy ez az első évben volt, amikor megpróbáltam, tehát 2014-ben. 

Mindig ugyanaz volt a probléma egyébként. Az, hogy minden mást szerettem volna olvasni, csak a lista elemeit nem. Olyasmi lehet ez, mint amikor valamire azt mondják, hogy kötelező olvasmány és már csak azért sem azzal szeretnék foglalkozni. 

Idén egész sokat olvastam és nagyjából azokat, amiket év elején elterveztem, szóval 2019-ben nekifutok újra, hátha idén sikeres lesz a vállalkozás. Alap listácal készültem csak, később kiderül, hogy ez mennyire volt szerencsés döntés részemről. Íme: 

  • Christopher McDougall: Futni születtünk
  • Rick Riordan: Hádész Háza
  • Jo Nesbo: Fehér Éjszaka
  • Kurt Vonnegut: Macskabölcső
  • Neil Gaiman: Anansi Boys
  • Neil Gaiman · Michael Reaves · Mallory Reaves: Ezüst ​Álom
  • Gerald Durrell: Madarak, vadak, rokonok
  • M. J. Arlidge: Hazudsz, hazudsz 
  • Agatha Christie:  Öt Kismalac
  • Karin Slaughter: Genesis
  • Liane Moriarty: Big Little Lies 
  • Max Gladstone: Nagyrészt halott
Hivatalosan nem indulok, mert elsőre (és másodszor) nem volt helyes a listám, mert benéztem két címet és a jelzést későn láttam meg, de azért vezetni fogom, hogy most sikerül-e vagy sem.

2 megjegyzés:

  1. A Matt Haig könyv idei, az nem játszhat, cserélni kéne, köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Keson dobbentem ra, hogy a Grindelwald is ilyen, igy ugy tunik kihivasob kivul jatszom iden. :D Koszi a jelzest! :)

      Törlés

AWS