2018. július 13., péntek

CC aranyköpések

I. 

- XYZ123 a rendszám?
- Igen!
- Akkor sajnos nem stimmel, legyen kedves ellenőrizni.
- XIZ123, elsőre is azt mondtam

 (Rendben, haver, köszi.)

 II. 

 tönkrement az egész idegem meg rendszerem

III. 

- Olyan csekket kaptam, hogy mindjárt felgyújtom az autót és felkötöm magam.
- Először legyen kedves megadni a rendszámot és nézzük meg a szerződést.

IV. 

- Segíthetek még valamiben Önnek?
- Egy kávé jól esne.
- Az nekem is.

(Nem, ezt nem szabadott volna rávágni, de akkor még egészen új voltam.) 

V. 

- Ön a képviseletre jogosult a cégnél?
- Igen, én vagyok a fönök. Bocsánat... Ügyvezető. (nevet)

(Imádtam. <3)

VI.

- Ön rögzített vonalban szeretne visszaélni más adataival
- Igen. szeretnék. Ez miért probléma?

(Szerinted?)

VII. 

- Már többször is megpróbáltak nekem kötvényt küldeni, de a postásunk valószínűleg tudathasadásos és néha nem tudja, hogy itt lakom, kiküldenék újra?

(Élmény lehet.)

VIII.

- Helyes ez a cím?
-A cím helyes, de én már nem lakom ott.

(Akkor jó lett volna, ha szólsz, de örülök, hogy a cím helyes.) 

VIII.

- Az Ön nevén van a biztosítás?
- Igen, cég nevén van.

(Ne tegyétek ezt velem...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

AWS